Organizare

Compania WMF este reprezentata in intreaga lume de subsidiare si importatori din peste 70 de tari. Acesti reprezentanti nu ofera doar consultanta clientilor, dar sunt responsabili si de efectuarea serviciilor de suport tehnic. Tehnicieni calificati utilizeaza ultimele tehnologii, astfel incat dvs. sa va puteti baza intotdeauna pe echipamentele WMF.

Instruire si experienta

Metodele de instruire si procesele riguroase de selectie si evaluare a managerilor de service care lucreaza in cadrul sediului central al WMF din Geislingen (Germania) asigura transferul cunostintelor necesare catre tehnicienii tuturor partenerilor internationali ai WMF.

Sesiunile de training si evaluarile desfasurate frecvent garanteaza faptul ca nivelul cunostintelor de specialitate ale tehnicienilor din intreaga lume este mereu la zi. O echipa de suport formata din 10 angajati experimentati din Germania este disponibila pentru a oferi consultari tehnicienilor care isi desfasoara activitatea in cadrul companiilor partenere sau a subsidiarelor WMF din intreaga lume.

Partenerii de service ai WMF au la dispozitie o platforma online care poate fi utilizata atat pentru instruire, atunci cand este cazul, cat si pentru descarcarea documentatiei tehnice al carui continut este actualizat in mod regulat.

Suport localwmf-service

In Romania suportul tehnic pentru echipamentele WMF este asigurat de SC Alcor Invest 2000 SRL, companie care este un partener de incredere al WMF AG de aproape 13 ani.

In cazul in care detineti un espressor WMF si aveti nevoie de asistenta tehnica pe teritoriul Romaniei, puteti apela la serviciile reprezentantului local utilizand datele de contact de mai jos:

www.alcor-holding.ro, tel: 021 321 68 52 / 021 322 84 30, office@alcor-holding.ro